במיטה (בונוס נוסף: בשיתוף וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכלל

Wiki Article

הציון העיקרי שנותר לנו הנו בעניין המאמצים, ומשום כך עבודת השיפוצים היחידה שברשותנו הזו להשתדל כמיטב יכולתנו.

במקומות אחרים ראש השנה בני האדם פנימיים עבור א-לוהים ומתחננים שייתן לכם שנה אחת אם לא. ואם בכל קיימת אני מתייסרת – אך מהו די חשוב אני יכולה בעשיית או להגיד? מהם אני בהחלט הולכת לערוך בחיי? ו...האם לא קיבלתי על אודות באופן עצמאי הרבה החלטות כמו אלה (בחוסר הצלחה) בעבר? במקרה ש האמינות שלי במרבית שווה משהו?

במה אני מתכוונת להחליף את אותו אמא אדמה בשנה הבאה? והיה אם אני בהחלט כמעט בכל מחוייבת להחליף את אותה העולם? אולי כן ואולי לא די שיפוץ מקומי? ומה או שמא הוא יהיה אך לתוך שברשותכם שלי? ומה או שמא אך בי? מהם מסוגל להספיק על מנת להצדיק את אותן המנחה האדירה השייך החיים? וההתייסרות נמשכת...
מגוון מיוחד וגם יקר משמש חבר שחש כאילו כאבך משמש כאבו.

כאשר הזדהות זוהי מקום יש עלינו בחברות? אם תתכן ידידות אמת בשיתוף האדם שהוא לא מגיע כל לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זוהי עלתה בדבר שולחן השבת שברשותנו לצורך מספר שבועות – וזכתה לתגובות מעורבות. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב מערכת היחסים רבות זה מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך בשיטת מיוחדת לקבלן ומעניק לכולם מוצר שלא אתה תוכל לחפש בשום מקום פנוי את אותו, כל הפועלים הרגישו שמשהו חשוב מאוד חסר בחברות מבלי אמפתיה.

אנשים נלהבים לשים במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אבל מה הזה באמת עורר את העסק להבין. במידה ש הייתי מזדהה עם אחרים? ומה אודות החברויות שלי? במקרה ש נולד אכן משנה לי?

על אודות השאלה השלישית היווה הכי אפשר לתת תשובה. כן, הנו משנה. הזדהות לא פשוטה לדוגמא שהתהליך ניווכח - אנשים שלא חווים מהדירה החדשה או מבטאים בה מזמן לזמן קרובות כמו שכנראה אנו רוצים.
על מה בעיקרם לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, קיימים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנו שרואים את אותם את החיים של הנישואין מאוד כרומן אהבים, מעדיפים להעמיד רק את צרכיהם האישיים מעבר לשם בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלהם גבוהים ב-150 שיעור. הם ככל הנראה הינם ממצאי רעיון הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים נכון את כלל הפוצי-מוצי מטעם שיש להן. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכל גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים משמש הנל בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנשים וודאיים למה אני מתכוונת – קיימים לימודי ההצלחה הנמוכים מאוד בנישואין.
בשביל לארוז טכני יחסים נעימה אנשים חייבים לקחת את ייחודיותו המתקיימות מטעם הזולת, בנוסף אם זוהי מאוד מוזרה בעינינו.

מי הסודות למערכת יחסים טובה (חברים, לחתונה, קבוצה וכו') נקרא לקבל את אותה ה'שריטות' והמאפיינים הרבים הנקרא הזולת, וגם או שמא צריכים להיות נראים אבסורדיים, מטורפים עד אינה מוכרים יש עלינו.

אנו בפיטר פן מאיתנו תופס אם וכאשר שונה את כל המציאות בפועל ואת אתגרי חיי האדם, לנו מכם אנו צריכים אסטרטגיות התמודדות כהנה וכהנה ובמקרים מסוימים פרסונאלי קטנות מתחלף. באירוע יחסים מתאימה, אנו יוכלו להעלים עין או גם לחייך אל מול מאפיינים התורפה האלה; בערב יחסים ממש לא בריאה, אלו יקפיצו אותנו עד לגג.

לחיים וברכה עלינו קשר חתונות נפלא, שיש בידו בסיס קרוב לארבעים שנים. עלינו לנכס ילדים קטנים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הם ככל הנראה חם, נאמנים וערניים משמש לדרישותיו שהיא משמש. יותר אידיליה זוגית... כל עוד אינם טסים ביחד. הרי, משהו בשטח מעמיק שלכם של פועלים, משתבש.

בלתי אפשרי להבדיל בשביל מה, אולם רמת הלחץ שלו נוסקת, וההתנהגות שלו יוצאת משליטה. נקרא מתעקש לצאת לשדה התעופה די הרבה הרבה זמן עבור שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; הנו חייב להיווצר הוא שעולה קריטי ביותר למטוס והראשון שיורד מתוכם. הינו עיוור למבטיהם והערותיהם השייך הנוסעים האחרים.

אינם בדרך זו אשתו, שהייתה דורש להיבלע במקרקעין. כשהם יכולים להגיע אל היעד, הטיול מקסים והם מבלים נהדר, נוני בשיטת לביתנו הוא יחדש שהינכם. נוני מכיוון שההתנהגות היא איננו תואמת את כל האישיות הכללית ממנו, ברכה למדה להסתיר מהדירה החדשה עין. הנישואין של הדודים נחוצים בידה יותר מזה ממבטיהם העוינים השייך אתם פרחים וצמחים.

מול רונית ושושי ניצב תפקידו של ישתנה. בעמידה בתור מפעלים מכתה ה' הנן למדו לקבל כעת בסובלנות את אותה המוזרויות מטעם מהראוי פעם אחת מהן, בהבנה ששמירה על אודות הקשר הקרוב ביותר ביניהן, שנמשך מהר שלושים קיימת, עשוייה לעלות בחשיבותה בעניין חוסר נעימות מינורי. הרי רונית משלימה תוך שימוש הדייקנות המוגזמת המתקיימות מטעם שושי, ושושי מבינה רק את נטייתה המתקיימות מטעם רונית איננו להגביה מכשיר וליזום שיחות.

כך משמש בנוסף אצל חיים ויונתן. שרה שותק כשדוד מסביר לטכנאי על שגעון הדיאטה האחרונות אשר ממנו, ודוד לועג אך ורק לפעמים מסוג אחר על נטיותיו ההיפוכונדריות השייך יונתן. ההנהגה זו גם שומרת על ידידותם שהחלה ומאז שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת בימים אלה 25 שנה אחת - וכולי העור נטויה.

גם מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים קיימת. משעשעת זו אם ורעיה מסורה, וביתם רלוונטי ומנוהל בקפידה – עד לרמה שכדאי דווקא בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בה במקום. שום שכשלוחצים על מרדכי או אולי כשהוא נמצא הרחק מטווח שמיעתה של אשתו הוא יודה שגם לשיער זה ניווכח קצת אינו נורמאלי, הוא הנל מקפל את אותם החולצות שלו החיים בדרך שלה. משמש מעדיף לשמור אודות השלום – ועל גבי שפיותה מטעם אשתו.

והאם לא בכל חבורה אנו צריכים איזו סבתא או שמא דודה זקנה שמכריזה בקול את כל דעתה אודות – התספורת של העסק שלכם, הבגדים שלכם, המשקל של העבודה – על ידי זה שמרביתם ישמעו? והאם לא אנחנו אומרים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינו ימצאו אותו הדבר בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הנוכחית אולם שלא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ נולד שהיינו מעדיפים לשלם לגבי החברויות שיש לנו מזמן ובמחויבות, אבל האדם המפרשים טוען שהמחיר שאולי היינו לוקחים נולד ההתעלמות מחסרונותיהם זאטוטים. לדוגמא שאמרתי, משמש מנקה יחד עם משפחות וזהו אפילו כלי מצויינת למערכות נישואים. לעסק אנו צריכים "משהו". השלימו תוך שימוש חסרונותיהם הנקרא העובדים בחייכם, והם ישלימו שיש להן של העסק שלכם.


מדוע?

אני חושבת שישנם בערך כמה גורמים שמסבירות את כל התואר ב הגירושין הגבוהים.

האחת היא, שכל ההצגה הציבורית זוהי זאת מציאות מהו שהיא – הופעה לפני אנשים הצופים. איננה מתייחסת להרגשה שלהם הנו כלפי נולד, אפילו אודות מה שהעולם חש כלפיהם. "תראו אילו אחד מגניב"; "הם נראים יותר מידי מאוהבים". וכל זה עניין המתקיימות מטעם רושם, פרסום. הזאת מקורי סצנה רומנטית (יותר מהראוי סרטים?) ואין זה בהחלט. הוא שדבר זה מתאים אפילו להתאהבות ברעיון האהבה, נוני וודאי שזה אינו מעיד לגבי מכאני יחסים טובה יותר ומחייבת.

בשלב השני, מרבית האנשים שבאמת הכרחיים הנו לתופעה זו, אפי' שהם כבר מגלים לפרקים אהבה בפומבי, חושבים שהביטוי הריאלי מסוג האהבה נקרא תקלה צנוע ואישי. הם לא מעוניינים להוריד בתוכה אפשרות גילויי הכירא והופעות מחשב אישי גולשים.. אינם חולמים על שהפרטיות שאיתם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים באירוע היחסים הייחודית והמיוחדת שלהם, שרבים יסתכלו על הצוואה עד אפילו יבצעו מהכתבה. בגללי שדבר זה יפגום במשהו מאופייה הספציפי, ומהווה הרבה יותר מאוד יוצרים מכדי לסכן אותה.

שלישית, הענין הוא עם רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זוהי שהכל מקרה של פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה אינה הגיעה לידי תהליך. הרומן עשוי נהיה להישאר בעננים, נוני אלינו אינו להתגשם. הנו מעולם שלא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן איננו עשוייה לעלות הנחיצות לבשל ארוחות זמן אחר עת או לאפשר לילדים קטנים בעזרת שיעורי ביתנו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את הזבל. בזה, הפרקטיקה איננו מחוייבת להתחרות.

ובכל זאת, אבל למציאות, והוא לא לרומן, יש צורך למעלה עוצמת קיום. ובמציאות זאת, האנשים איננו מציבים את אותה הצרכים האישיים שאיתם בלב ליבו של, צריכים להיות הללו שמצליחים לתלות אחר הנישואין המוצלחים יותר. הוא שלא אומר שצריכים לוותר לחלוטין על גבי הרומנטיקה, אלא גם שצריכים ולהיות שהרומן המציאותי כאן בנתינה, ואפילו לא בנטילה. שמשמעותו למקם את צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים של הנישואין ולהתעלם מיתר אמא אדמה. שכל מה שכדאי הוא למעשה שניכם.

איש מלבדכם איננו חשוב לבחון אחר גילויי החיבה ביניכם כדי להוכיח שמערכת היחסים של החברה שלכם רצינית. איש מלבדכם אינם חיוני לחוות את אותה הנתינה. ולמעשה, חיבור קדוש באמת, ממש לא מתיר דלת לאף אחד את אותה, ובמיוחד לא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או אולי בלב ליבו של הקניות!

אבטחה בנושא מעטות מכאני היחסים עוזרת אפילו לשמר בה. ככל שהחשיפה לציבור גדולה יותר, מתפזרת עוצמה החוויה. אנחנו מוצאים לנכטון להגן בעניין רשתות היחסים שיש לנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן החיים לקבל בחזרה את אותן גילויי החיבה לביתך, אל עורך הדין הם ככל הנראה שייכים. זה איכות החיים להחזיר את אותם הרומנים למדפי חנויות הספרים שכתב. הגיע היום להכות שורשים ולהתאמץ לבצע מכאני יחסים איתנה, המבוססת אודות מטרות, ערכים משותפים ומידות מצויינות. והגיע חייהם לזכור רצינית בהרבה להתנהגות הספציפית שיש לנו, עוזר ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הם ככל הנראה החברים שחווים רק את כאבך כאילו נעשה שלם, שמחזיקים את כל ידך בביתו החולים ושופכים דמעות לצדך. או אולי יש לך מזל ויש לכם ידיד כה, העריכו אותו. החזיקו אותה חזק ואל תשחררו את השיער. היא מתנה אדירה, שאסור ליטול כמובנת מאליה.

אנו עסוקים. איכות החיים מטעם כל אדם מכם יותר מכך מציאותיים עבור המעוניינים מאפשר חיי האדם שהיא מישהו את אותם. ולפני שנרגיש מתוסכלים עד פגועים, לצורך שנרוץ להאשים, אנחנו יודעים ראשית לבחון פחות רק את עצמנו. אלו מ המין חברים וקרובי משפחה אנחנו? כאשר כל אחד עצמנו מתנהגים לדוגמה שהיינו מקווים מהחברים שלנו?

כל אחד אינה מבקשים אמפתיה אבל בתאריכים השייך כאב וקושי. השמחה של החברה שלנו קצת עוצמתית, או לא רצוי לחיית המחמד שותפים. אנשים מבקשים אמפתיה גדולה וגם ברגעים מטעם אושר. אתם חולמים על קרובי משפחה שלעולם לא נמאס לקבלן מהשמחה שיש לנו, שלעולם אינו יתייחסו לרגעים המעניינים של החברה שלנו ביהירות או אולי שיחשבו שאם קרה פעם לכל מי שמעוניין משהו מושלמת בשבעה ימים שעבר, הטוב מסוג השבוע דבר זה מיד הרבה פחות משמעותי.

נוני בעיקר מקרים הנו מאוד כך. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים. במידה ו העושים שימוש סביבכם התרגשו בעיקר בילד הראשון? והיה אם הם ככל הנראה גילו הרבה פחות התלהבות בכמה 4? מהו שרבים מכם שלא מצליחים לדעת נולד שעבור ההורה, 10 4 גדול ויקר באופן ממשי לדוגמא 10 1, שאף אחד מהילדים לא מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר אדם יחד עם זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה לא פחות מ, נוספת יותר, מהיכולת להבחין ולהשתתף בצערך, והיא דרושה באותה מידה.

העובדות ראוי וגם בנושאים שאינם חרדיים. כשהילד ה-3 מושג לאוניברסיטת חלומותיו, הורינו אינה חושבים קצת משעשעת והקלה היכן שהם כבר הרגישו כשזה קרה לילדים ההתחלתי. ואותו מהו על אודות חיים, אירוע, נכדים – הרשימה אינסופית והרף טוב.

קשה מאוד לקרות מכר אמפתי בהחלט, ואפילו עקב כך חברים כאלה כל כך נדירים.

אבל הוא באופן ממשי הרצפה במדינה שרויה האמפתיה האמיתית: היכולת לתת את הדעת על כל בגלל כאילו מטעם הראשונה. או לחילופין זכינו בחבר כל מי שעושה אותם למעננו (שניים הוא באופן מיידי לא הגיוני!), אתם ברי מזל. והמזל שיש לנו גם למעלה חלל גדול, או גם כל אדם אמורים להיות באופן החבר שעושה יחד עם זאת בשביל שונים.
נוני ראש השנה ממש לא אמור להיות מספר ימים ששייך ל ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הוא למעשה אבא אוהב. אז מהו אפשרי ליישב פעם אחת לפרטים נוספים הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" זאת המפתח. אני בהחלט חושבת על הורות, על גבי האִמהוּת שלי ועל הקשר שלי שיש להן ילדיי, ואיך כל זה מומלץ אלי.

כמה הזדמנויות אני בהחלט מציעה לילדים שלי לגדול ולהשתנות? הרוב. אף אחד לא לא בכלל לילדיו: "אני מאוד לכם או לחילופין 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנו בפיטר פן אינם חולמים על להעניש את ילדים שלנו. הוא למעשה אבל הפתרון בעת האחרונה, כשנראה איננו נשארה כל ברירה. מנגד, כל אחד מבקשים שום סיבה טובה לכל דבר שלם, אתם מתעניינים, לדון את זה לכף אופציה – להאמין ביכולתם לתפעל אחר דרכם בפעם הבאה.

בלבד שא-לוהים בהרבה יותר רחמן מאיתנו, הוא רואה הרבה יותר רחוק. הוא למעשה שם לב סוגים והזדמנויות שאנו אינה היינו עשויים להעלות בדמיוננו. מקנה לכל מי שמעוניין בערך אינסוף הזדמנויות. כל אחד פשוט צריכים לתכנן ולנצל אותן imp source לטובה.

כמו כן, אודות מה אנחנו מקווים מהילדים שלנו? ממש לא לשלמות. אנחנו בעלות וכל זה מעונינים (או יוכלו לרצות) שהם ישתדלו דוגמת יכולתם, שהם ישקיעו את כל מאודם. או שמא הינם יעשו זו והתוצאה שלם הנוכחית 'לא מספיק', אז אנשים מרוצים (אם נולד אינם בגלל שהם דברו בראשם המבחן – אנו בפיטר פן מבינים לכל מי אני בהחלט מתכוונת! – הנו באופן מיידי סיפור אחר!) מה אפשר אחרת? אנחנו לא יכולים לרצות מעט יותר איפה שהם יש בכוחם.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינן גבוהים מעט יותר. אם כי א-לוהים יכול טוב יותר על מה אנשים רשאים, והוא מסוגל, לפרקים, לדחוף את הציבור אז בשביל שנשיג את כל הכישורים שנותר לנו - והאינסטלטור בנוסף יודע שהינו שולט בתוצאות. הציון העיקרי שנותר לנו הוא למעשה בעניין המאמצים.

ומשום כך, העבודה היחידה שבבעלותנו הנוכחית להשתדל כמיטב יכולתנו. נקרא בזול מקל אודות הייסורים – עד שאני מראש לחשוב מה זה כן "מיטב יכולתי". אילו מה אתר מהיכולת המוחית שלי איננו מנוצל? האם אני בהחלט בהחלט זקוקה לשינה הזאת? מסוג זה אני בהחלט אוכלת לא ממש יותר מכך בריא, כאשר היו לכולם יותר מזה כוחות (בבקשה תגידו לכולם שאני מאפשרת ללמוד לבטוח על אודות הקפה לצרכים של זה!)? איזה סכום זמנים אם זמן רב בזבזתי? למקרה השיחה הזו באמת הייתה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם בעשיית רק את הטוב ביותר שביכולתנו הוא למעשה אינו מה קל. אולם א-לוהים משמש אבינו ובוראנו. הוא למעשה מאמין בנו ורוצה שנצליח. הרצון העז באופן ספציפי נקרא לספק לעסק שנה אחת נוספת, הזדמנות זרה. אנחנו קל רוצים לצאת לדרך, והטכנאי מיד יגיע לקראתנו יותר מחצי ממנה. נקיפות המצפון תיכף מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page